preskoči na sadržaj

Osnovna škola Zlatar Bistrica

Login
e-Dnevnik i e-Potvrde

ORGANIZACIJA RADA

Smjena "A" (1. - 4. r. ujutro, 5. - 8. r. popodne)

Smjena "B"  (5. - 8. r. ujutro, 1. - 4. r. popodne)

Školsko zvono
 
 
Termini informacija

Nastava na daljinu

      Virtualni razredi

    5.a     6.a      7.a   8.a

    5.b                7.b   8.b

      Virtualna zbornica

    Virtualna školska knjižnic

Pogledajmo...

  

 

      "Sigurna škola"

"Za 1000 radosti" - "Na strani dobra"

SPOT Za 1000 radosti-Na strani dobra

 

Korisne poveznice: 

         Program: "Stvaraonica"

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Erasmus+: Kreativno predstavljanje lektire kao motivacija za čitanje
Autor: Snježana Kovačević, 19. 6. 2024.

Predstavljanje lektire provodi se u okviru Erasmus+ projekta „Poticanje čitanja i pismenosti“ kako bi se učenike od 1. do 8. razreda potaknulo na čitanje djela za djecu i mlade različite tematike i vrste s ciljem poboljšanja vještine čitanja. Opis aktivnosti za poticanje čitalačkih vještina i fotografije nalaze se pod opširnije. 


Učenici 4.b razreda predstavili su u četvrtak 16. svibnja 2024. godine učenicima 3. razreda dječje knjige Eko Eko autora Hrvoja Hitreca i Pipi Duga Čarapa autorice Astrid Lindgren kako bi ih motivirali na čitanje. Učenici su sami osmislili predstavljanje tih knjiga, izradili plakate, podijelili uloge, osmislili i koristili rekvizite i masku i uvježbali govor i dramatizaciju kako bi što vjernije predstavili djela.

Učenice 5.b razreda Tijana i Jelena predstavile su u utorak 28. svibnja učenicima 4.b razreda lektirna djela koja se čitaju u 5. razredu kako bi ih motivirale na čitanje. Učenice su izradile prezentaciju, predstavile knjige za djecu i mlade te s učenicima 4. razreda porazgovarale o njihovim čitalačkim navikama. Prezentacija se nalazi u prilogu. 

Učenici 6. razreda na satu Informatike održanom 29. svibnja osmišljavali su i izrađivali naslovnice lektirnih djela za cjelovito čitanje. Koristili su PowerPoint prezentaciju i umetali grafičke elemente kako bi se kreativno izrazili. Prezentacija se nalazi u prilogu. 

Učenici 3. razreda predstavili su u srijedu 29. svibnja učenicima 2. razreda lektirne naslove za koje su izradili plakate. Učenici su radili u timovima, sami osmislili predstavljanje autora i djela te kreativna rješenja plakata. Cilj je bio motivirati učenike 2. razreda na čitanje lektire koja im predstoji sljedeće školske godine. U nastavku se nalazi fotografija i poveznica na video: https://bit.ly/4aCq9w5.

PREDSTAVLJANJE LEKTIRE U UTORAK 4. LIPNJA 2024.

Učenice 6. razreda Agata, Manuela, Klara Tomić i Klara Jakušić predstavile  su učenicima 5.a i 5.b razreda lektirna djela Ivane Brlić-Mažuranić Regoč i Šuma Striborova. Pripremile su interaktivne prezentacije i kvizove, a cijeli je 6. razred sudjelovao u snimanju igrokaza prema spomenutim djelima za koji je učenica Ida Kerep osmislila i nacrtala likove i rekvizite. Prezentacije su priložene u nastavku vijesti, a ovdje se nalazi poveznica na snimljeni igrokaz:https://youtu.be/Y0KjtAusYJc. Predstavljanjem književnih djela Ivane Brlić-Mažuranić ujedno smo obilježili i 150 godina od njezina rođenja. 

Učenice 7.a razreda Dora, Melani, Lana i Leona predstavile su učenicima 6. razreda djela Duga, Smogovci, Iz velegradskog podzemlja i druga kako bi ih upoznale s likovima, radnjom i porukom koju djela nose. U prezentaciji su opisale svoje dojmove o tim djelima i ukratko opisale učenicima šestašima što od lektire mogu očekivati sljedeće školske godine. 

Učenica 8.a razreda Erika te učenici 8. b razreda Bruno i Tin predastavili su djela Galeb Jonathan Livingstone i Sasvim sam popubertetio učenicima 7.a i 7.b razreda koji su im nakon predstavljanja postavljali pitanja i s njima razgovarali o tim djelima. Učenici su se međusobno nadopunjavali kada su govorili o svojim dojmovima o pročitanoj lektiri i razmijenili savjete o čitanju. Prezentacije o ovim djelima također su priložene vijesti. 

Učenici 5.a i 5. b razreda su na satu Informatike u petak 7. lipnja  izrađivali naslovnice knjiga koje su pročitali tijekom ove školske godine koristeći se umetanjem grafičkih oblika u PowerPoint prezentaciju. Neki od njihovih uradaka nalaze se na fotografiji.

Učenice 5.a razreda Nina i Viktorija predstavile su književna djela za čitanje u 5. razredu učenicima 4.a razreda u utorak 11. lipnja 2024. Učenice su pripremile znimljivu prezentaciju u kojoj su predstavile djela za lektiru i potaknule učenike 4. razreda na čitanje. Opisale se neke događaje iz knjiga i karakteristike likova i dale im vrlo korisne savjete za čitanje. Prezentacija je priložena. 

Učenice 4.a razreda Lorena, Leona, Jana i Jelena predstavile su u petak 14. lipnja 2024. učenicima 3. razreda lektirna djela za cjelovito čitanje u 4. razredu. Učenice su na kreativan način potaknule učenike na čitanje. Izradile su prezentaciju u kojoj su učenici trebali anagramima i rebusima odgonetnuti naslove književnih djela, a nakon toga su im sažeto prepričale sadržaj djela i glavne likove. Prezentacija se nalazi u prilogu. 

Učenici 2. razreda predstavili su u srijedu 19. lipnja učenicima 1. razreda lektirna djela koja su čitali tijekom 2. razreda. Pripremili su izlaganje o knjigama, događajima i likovima koji se u njima spominju te predstavili likovne i kreativne radove nastale prema nekim lektirama. Učenici 1. razreda pažljivo su slušali pa se nadamo da su motivirani za čitanje lektire ujesen po povratku u školske klupe.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju