preskoči na sadržaj

Osnovna škola Zlatar Bistrica

Login
Tražilica
Zaštita privatnosti

E-dnevnik

Godišnji plan i program

       

Školski kurikulum

Raspored sati

Vremenik pisanih provjera 2018./2019.

Školsko zvono

Priloženi dokumenti:
Raspored zvona.pdf

Pravila u autobusu

Priloženi dokumenti:
Pravila u autobusu.pdf

Kalendar
« Prosinac 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Pogledajmo...

GREETINGS FROM PRIMARY SCHOOL ZLATAR BISTRICA

Uključenost u projekte:

ZALOGAJČEK 2

ŠKOLSKA SHEMA

VRTIM ZDRAVI FILM

   

POTICANJE DAROVITOSTI 

 

ŠKOLE ZA AFRIKU

         

BALTAZAR 4

TRENING ŽIVOTNIH VJEŠTINA

    

ZDRAV ZA PET

I JA ŽELIM ČITATI

ČITAMO MI, U OBITELJI SVI

  

JUMICAR

 

"HRABRI ČUVARI"

Međunarodna suradnja škole

Međunarodna suradnja Osnovne škole Zlatar Bistrica

Osnovna škola Zlatar Bistrica ima status Međunarodne eko-škole te prve eko-škole u Krapinsko-zagorskoj županiji čime je omogućeno provođenje aktivnosti, projekata, suradnje i razmjene iskustva  sa školama u zemlji i inozemstvu.

Međunarodna suradnja Osnovne škole Zlatar Bistrica s europskim školama, osim u ekološkim aktivnostima, provodi se i u drugim projektima s ciljem obogaćivanja i moderniziranja  nastavnog procesa i rada s učenicima.

U školskoj godini 2015. / 2016. provodimo međunarodne eTwinning projekte, «Classroom, homeland, Europe» i «Let's face the book». To su multimedijski i interkulturalni projekti koji se provode online. Projekt «Classroom, homeland, Europe» provodi se u trećem razredu , a cilj je obraditi teme kulturne i povijesne baštine zavičaja na suvremen način, upotrebom multimedijskih nastavnih sredstava. Projektni partneri su Szkoła Podstawowa w Harklowej iz  Poljske i Osnovna škola CRA Río Tajo iz Španjolske. Odgojno- obrazovni zadaci projekta su upoznati kulturno-povijesne spomenike i zavičaj, razvijati sposobnost promatranja, razlikovanja, imenovanja i opisivanja kulturno-povijesnih spomenika te istraživanja na temelju povijesnih izvora, poticati učenike na upoznavanje, posjećivanje i čuvanje kulturno-povijesnih spomenika, razvijati govorni izraz i pripovijedanje, razvijati temeljne životne kompetencije, kreativnost i stvaralačko mišljenje, razmjenjivati iskustva s europskim školama i poticati interkulturalnost, toleranciju i razumijevanje, koristiti digitalna obrazovna sredstva i web 2.0 alate na siguran način, komunicirati na materinskom i engleskom jeziku te, kao krajnji proizvod projekta, izraditi e- putopis. Ovom se prilikom zahvaljujemo Veleposlanstvu Republike Poljske u Zagrebu na promidžbenim materijalima o Poljskoj koji su pridonijeli zornijem provođenju našega projekta. U projektu «Let's face the book» sudjeluju učenici petoga razreda, a partneri projekta su škola Aşık Veysel Ortaokulu iz Turske i Szkoła Podstawowa im. Artura Grottgera w Porębie Wielkiej iz Poljske. Učenici će sudjelovanjem u projektu razvijati ljubav prema knjizi i čitanju koristeći modernu tehnologiju, upoznati nacionalne književnike iz Hrvatske, Poljske i Turske i njihova djela za djecu i mlade, razvijati govorni izraz i pripovijedanje, usvajati temeljne životne kompetencije ( digitalna, socijalna i građanska kompetencija, komunikacija na stranom jeziku), te izraditi zbirku kratkih priča. Radni jezik u oba projekta je engleski, a svi materijali, prezentacije, suradničke aktivnosti učenika i učitelja te  korespondencija razmjenjuje se preko platforme TwinSpace. Također, sudjelovanjem školske knjižničarke u međunarodnom programu stručnog usavršavanja za knjižničare International Librarian Network  omogućena je suradnja Osnovne škole Zlatar Bistrica i škole Temple Christian College iz Adelaidea u Australiji te osnovne škole iz Mcphersona u Sjedinjenim Američkim Državama u vidu izrade i razmjene straničnika, pisanja pisama i poruka učenicima spomenutih škola te dogovaranja daljnjih suradničkih aktivnosti. Spomenuti projekti i aktivnosti škole omogućuju učenicima da sudjeluju u odgojno- obrazovnom procesu  s obzirom na njihove interese i sposobnosti jer svaki učenik radom u projektu može pronaći nešto za sebe, a nastava, uporabom web 2.0 alata, različitim izvorima znanja i medija obogaćena je suvremenim metodama rada. Stoga se nadamo da će potreba i želja za posjećivanjem knjižnice, čitanjem i učenjem rasti zajedno s učenicima.

 

preskoči na navigaciju