Smjena "A" (1. - 4. r. ujutro, 5. - 8. r. popodne)
Smjena "B" (5. - 8. r. ujutro, 1. - 4. r. popodne)
Zaštita privatnosti:
"Sigurna škola"
"Za 1000 radosti" - "Na strani dobra"
SPOT Za 1000 radosti-Na strani dobra
Korisne poveznice:
Program: "Stvaraonica"
Poveznica na e-knjigu: https://read.bookcreator.com/g5o0YCvkyq
U srijedu 25. listopada 2023. stručna suradnica knjižničarka Snježana Kovačević i učiteljica razredne nastave Andreja Jertec održale su radionicu na Stručnom aktivu razredne nastave u OŠ Konjščina. Prikazale su primjere dobre prakse i predstavile mogućnosti sudjelovanja u eTwinning projektima i Erasmus+ programu te kako u njima ostvariti suradnju razredne nastave i školske knjižnice.
U projekt poticanja čitanja kod učenika od 1. do 8. razreda uključile su se učiteljice Andreja Jertec, Magda Henok, Marija Hudi Hitrec, defektologinja Jadranka Vuković, ravnateljica Jasna Kokot Pelko te školska knjižničarka Snježana Kovačević koja je ujedno i koordinatorica Erasmus tima u školi.
Cilj projekta je razvijanje čitalačke pismenosti i usvajanje kompetencija cjeloživotnoga učenja i čitanja, poticanje čitanja i pisanja te komunikacije, poticanje čitanja upotrebom različitih strategija čitanja i pristupa, primjereni i suvremeni pristupi u radu s učenicima s teškoćama u razvoju i potencijalno darovitim učenicima.
Metode i aktivnosti za postizanje ciljeva su: koordinacija i potpora školske knjižničarke i školske knjižnice učenicima, učiteljima i roditeljima; pedagoško-defektološka pomoć u radu; stručno usavršavanje Erasmus tima i učitelja u aktivnostima opažanja nastave, sudjelovanja u strukturiranim tečajevima,
tijekom posjeta europskim školama s učenicima; gostovanja stručnjaka i predavača; edukacija učitelja na stručnim aktivima i podrška u radu; razrada plana rada s učenicima prema ukazanim specifičnostima i teškoćama; kontinuirani individualni rad s učenika s defektologinjom i učiteljima kroz dopunsku nastavu; kontinuirane aktivnosti poticanja čitalačke pismenosti učenika
(projekti, školska knjižničarka); suradnja, stručna pomoć i podrška među kolegama; stručna pomoć i podrška stručne službe i ravnateljice; savjetovanje i
stručna podrška (vanjski suradnik logoped); zajedničke aktivnosti kolektiva (stručna usavršavanja, iskustveno učenje…); provedba stručnih radionica na temu poticanja čitanja i pismenosti.
Školi je 2022. godine odobrena Erasmus+ akreditacija pod brojem 2022-1-HR01-KA120-SCH-000104242 za razdoblje od 2022. do 2027.
godine s prioritetnim ciljevima: poticanje čitanja i pismenosti (2023-2025); unaprjeđenje zornog učenja i učenja izvan škole (2024-2026);
razvoj kompetencija učitelja kroz međupredmetno povezivanje (2025-2027) te ćemo raditi na postizanju ciljeva i ishoda spomenutih
prioritetnih područja.