preskoči na sadržaj

Osnovna škola Zlatar Bistrica

Login
Tražilica
e-Dnevnik i e-Potvrde

ORGANIZACIJA RADA

 

Smjena "A" (1. - 4. r. ujutro, 5. - 8. r. popodne)

Smjena "B"  (5. - 8. r. ujutro, 1. - 4. r. popodne)

Školsko zvono
 
 
Prijevoz učenika
Termini informacija

Pogledajmo...

  

 

      "Sigurna škola"

"Za 1000 radosti" - "Na strani dobra"

SPOT Za 1000 radosti-Na strani dobra

 

Korisne poveznice: 

         Program: "Stvaraonica"

Erasmus+

  

 

Rezultati Erasmus KA229 projekta

Responsible Digital Natives

(2020.-2023.)

Priloženi dokumenti:
Final Report Erasmus READY.pdf

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projekt poticanja čitanja u okviru Erasmus akreditacije u razdoblju od 2023. do 2025.
Autor: Snježana Kovačević, 28. 9. 2023.

U projekt poticanja čitanja kod učenika od 1. do 8. razreda uključile su se učiteljice Andreja Jertec, Magda Henok, Marija Hudi Hitrec, defektologinja Jadranka Vuković, ravnateljica Jasna Kokot Pelko te školska knjižničarka Snježana Kovačević koja je ujedno i koordinatorica Erasmus tima u školi. 

Cilj projekta je razvijanje čitalačke pismenosti i usvajanje kompetencija cjeloživotnoga učenja i čitanja, poticanje čitanja i pisanja te komunikacije, poticanje čitanja upotrebom različitih strategija čitanja i pristupa, primjereni i suvremeni pristupi u radu s učenicima s teškoćama u razvoju i potencijalno darovitim učenicima.

Metode i aktivnosti za postizanje ciljeva su: koordinacija i potpora školske knjižničarke i školske knjižnice učenicima, učiteljima i roditeljima; pedagoško-defektološka pomoć u radu; stručno usavršavanje Erasmus tima i učitelja u aktivnostima opažanja nastave, sudjelovanja u strukturiranim tečajevima,
tijekom posjeta europskim školama s učenicima; gostovanja stručnjaka i predavača; edukacija učitelja na stručnim aktivima i podrška u radu; razrada plana rada s učenicima prema ukazanim specifičnostima i teškoćama; kontinuirani individualni rad s učenika s defektologinjom i učiteljima kroz dopunsku nastavu; kontinuirane aktivnosti poticanja čitalačke pismenosti učenika
(projekti, školska knjižničarka); suradnja, stručna pomoć i podrška među kolegama; stručna pomoć i podrška stručne službe i ravnateljice; savjetovanje i
stručna podrška (vanjski suradnik logoped); zajedničke aktivnosti kolektiva (stručna usavršavanja, iskustveno učenje…); provedba stručnih radionica na temu poticanja čitanja i pismenosti.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju