preskoči na sadržaj

Osnovna škola Zlatar Bistrica

Login
e-Dnevnik i e-Potvrde

ORGANIZACIJA RADA

Smjena "A" (1. - 4. r. ujutro, 5. - 8. r. popodne)

Smjena "B"  (5. - 8. r. ujutro, 1. - 4. r. popodne)

Školsko zvono
 
 
Termini informacija

Nastava na daljinu

      Virtualni razredi

    5.a     6.a      7.a   8.a

    5.b                7.b   8.b

      Virtualna zbornica

    Virtualna školska knjižnic

Pogledajmo...

  

 

      "Sigurna škola"

"Za 1000 radosti" - "Na strani dobra"

SPOT Za 1000 radosti-Na strani dobra

 

Korisne poveznice: 

         Program: "Stvaraonica"

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Dani medijske pismenosti 2024: Reklame nas (ne)mame
Autor: Snježana Kovačević, 24. 4. 2024.

Učenici 5.a razreda sudjelovali su u radionici Reklame nas (ne)mame koja je održana u petak 19. travnja 2024. godine. Na taj način škola se uključila u službeni program obilježavanja Dana medijske pismenosti koji se svake godine obilježavanju u RH kako bi se učenike i druge sudionike osvijestilo o potrebi odgovornog korištenja medija. 

 


Ove je godine tema u našoj školi bila razvijanje kritičkog mišljenja prema reklamama, a učenici su naučili koje su njihove značajke i sastavnice, čemu služe, gdje se s njima susrećemo, kako djeluju na nas.  Okušali su se u osmišljavanju reklama za proizvode poput naočala, tenisica, sladoleda i drugih sličnih proizvoda te iznijeli vrlo zrela razmišljanja o utjecaju reklama i kako prepoznati njihove pozitivne i negativne strane. Radionicu je vodila školska knjižničarka.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju