preskoči na sadržaj

Osnovna škola Zlatar Bistrica

Login
Zaštita privatnosti

E-dnevnik

Godišnji plan i program

       

Školski kurikulum

Raspored sati

Vremenik pisanih provjera 2018./2019.

Školska kuhinja

 

Školsko zvono

Priloženi dokumenti:
Raspored zvona.pdf

Pravila u autobusu

Priloženi dokumenti:
Pravila u autobusu.pdf

Kalendar
« Listopad 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Pogledajmo...

GREETINGS FROM PRIMARY SCHOOL ZLATAR BISTRICA

Uključenost u projekte:

ZALOGAJČEK 2

ŠKOLSKA SHEMA

VRTIM ZDRAVI FILM

   

POTICANJE DAROVITOSTI 

 

ŠKOLE ZA AFRIKU

         

BALTAZAR 4

TRENING ŽIVOTNIH VJEŠTINA

    

ZDRAV ZA PET

I JA ŽELIM ČITATI

ČITAMO MI, U OBITELJI SVI

  

JUMICAR

 

"HRABRI ČUVARI"

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Započeo projekt „Razotkrivena lektira“
Autor: Snježana Kovačević, 31. 10. 2017.

U našoj školi se od ove školske godine provodi školski projekt „Razotkrivena lektira“ u kojem sudjeluju učenici od 5. do 8. razreda. Voditeljice projekta su Snježana Kovačević, stručna suradnica knjižničarka i učiteljice hrvatskog jezika Marija Hudi Hitrec i Brankica Matijašec. 


Projekt je nastao iz potrebe da se učenicima približe književna djela za djecu i mlade koja su na popisu lektire, a za koja često čujemo kako su teška za čitanje, dosadna, nemotivirajuća i zbog toga ih ne vole čitati. Cilj projekta je obraditi neka književna djela na drugačiji, kreativan način kako bi učenici promijenili svoje stavove prema čitanju i interpretaciji istih i kako bi ih se potaknulo na čitanje obavezne lektire, ali i knjiga koje mogu čitati u slobodno vrijeme. Prvi naslovi koje smo obradili u okviru projekta su romani Zagrebačka priča, Sasvim sam popubertetio, Bilješke jedne gimnazijalke i Kad pobijedi ljubav u 6. i 8. razreduUčenici su imali zadatak da nakon čitanja romana rade u skupinama i izrade plakate kojima će predstaviti romane, glavne likove, radnju romana, autore i druge važne značajke, a nastavni sati bili su usmjereni na njihova izlaganja, na karakterizaciju likova, na iznošenje mišljenja, pisanje sažetaka i dojmova nakon pročitanog.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju