preskoči na sadržaj

Osnovna škola Zlatar Bistrica

Login
e-Dnevnik i e-Potvrde

ORGANIZACIJA RADA

Smjena "A" (1. - 4. r. ujutro, 5. - 8. r. popodne)

Smjena "B"  (5. - 8. r. ujutro, 1. - 4. r. popodne)

Školsko zvono
 
 
Termini informacija

Nastava na daljinu

      Virtualni razredi

    5.a     6.a      7.a   8.a

    5.b                7.b   8.b

      Virtualna zbornica

    Virtualna školska knjižnic

Pogledajmo...

  

 

      "Sigurna škola"

"Za 1000 radosti" - "Na strani dobra"

SPOT Za 1000 radosti-Na strani dobra

 

Korisne poveznice: 

         Program: "Stvaraonica"

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Odličan uspjeh naših robotičara u 1. kolu Croatian Makers Lige
Autor: Jasenka Kuljak, 19. 11. 2023.

Naši robotičari nastavljaju sa svojim odličnim uspjesima od prošle godine. U 1. kolu Croatian Makers Lige, koje se provodilo online od 16.10. do 8.11.2023. godine, u pojedinačnom i ekipnom natjecanju Mlađe i Starije dobne skupine osvojili su prva mjesta u regiji Zagorje 2.

U Mlađoj dobnoj skupini Juraj Šimunić, učenik 5. b razreda, osvojio je 1. mjesto, Gabriel Glavač, 5. a razred 2. mjesto, Ernest Fulir, 5. b razred 4. mjesto, Jakov Pikupić, 5. b 5 mjesto i Franko Žukina, 5. b razred 6. mjesto. U Starijoj dobnoj skupini Filip Pikutić, učenik 7. b razreda osvojio je 1. mjesto, Matija Hanžek, 7. b razred 2. mjesto, Kristijan Kišak, 7. a razred 7. mjesto i  Mihael Žabek, 7. a razred 11. mjesto.

Čestitke učenicima na postignutim rezultatima. Učenike je za natjecanje pripremala učiteljica informatike Jasenka Kuljak.


Tema za ovu školsku godinu su godišnja doba. U ovoj sezoni Lige, robot će upoznati glavna obilježja godišnjih doba i istraživat će kako se priroda mijenja tijekom jeseni, zime, proljeća i ljeta.

U 1. Kolu Lige, stigla je jesen. Robot prolazi šumom i upoznaje biljni i životinjski svijet te uživa u jesenskim bojama. Na putu je prema poljima i voćnjacima gdje će pomoći u berbi grožđa, jabuka i različitog povrća. Trebalo je izraditi program kojim će robot uspješno pronaći put kroz šareno lišće i lokve te čim prije krenuti u berbu.

Kako bi uspješno riješili zadatak, sudionici su trebali isprogramirati robota da samostalno prati liniju, koristi RGB diode, reproducira melodiju i samostalno vozi koristeći svoje motore te prati liniju.

Ovo natjecanje je bilo “online”. Natjecatelji su samostalno trebali riješiti zadatke te su mentori snimali njihove vožnje robota i uploadali prema pravilima natjecanja.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju