Smjena "A" (1. - 4. r. ujutro, 5. - 8. r. popodne)
Smjena "B" (5. - 8. r. ujutro, 1. - 4. r. popodne)
Zaštita privatnosti:
"Sigurna škola"
"Za 1000 radosti" - "Na strani dobra"
SPOT Za 1000 radosti-Na strani dobra
Korisne poveznice:
Program: "Stvaraonica"
Učenice Kiara Filipović, Leda Fulir i Gabrijela Šaić u pratnji ravnateljice škole Jasne Kokot Pelko i stručne suradnice knjižničarke Snježane Kovačević boravile su u Ankari od 6. do 10. lipnja 2022. godine u okviru Erasmus+ projekta Responsible Digital Natives. Mobilnost je organizirana u školi domaćinu Sincan Sehit Abdullah Buyuksoy Bilim ve Sanat Merkezi, a osim predstavnica iz OŠ Zlatar Bistrica prisustvovali su i projektni partneri iz Poljske, Španjolske, Litve, Latvije te domaćini iz Turske. Tema projekta je poticanje medijske, digitalne i informacijske pismenosti te stjecanje znanja o sigurnijem i odgovornijem korištenju interneta i digitalne tehnologije. Projekt je sufinanciran sredstvima EU, a ovim putem zahvaljujemo i Turističkoj zajednici Krapinsko-zagorske županije na promotivnim materijalima koje smo poklonili školi domaćinu.
Učenici su tijekom mobilnosti sudjelovali u raznim aktivnostima: prezentirali su podatke o broju ovisnika o digitalnim tehnologijama u RH koje su pronašli u objavljenim znanstvenim istraživanjima, sudjelovali su u radionicama o odgovornoj upotrebi interneta i mrežnih izvora te su u suradnji s drugim učenicima izradili postere o tome, uredili su izložbu s likovnim radovima koje su donijeli iz svojih škola na kojima su prikazali kako se osjećaju dok koriste Internet, imali su predavanje o Netlessphobiji te su pretraživali Internet prema dobivenim zadatcima. Učitelji su sudjelovali u radnim sastancima te planirali sljedeću mobilnost u Poljsku. Tijekom kulturnog i povijesnog obilaska sudionici mobilnosti upoznali su neke važne građevine u Ankari, obišli grad i tržnicu Beypazari, Prirodoslovni muzej, Muzej energetike, Muzej mramora, posjetili džamiju Kocatepe, Anitkabir- muzej posvećen turskom vođi Ataturku i drugo. Učenice su navele kako ih se posjet Ankari dojmio i kulturološki i povijesno, ali i zato što su upoznale vršnjake iz škola s kojima surađujemo.