preskoči na sadržaj

Osnovna škola Zlatar Bistrica

Login
E-dnevnik

Upisi u 1. razred

   

Upisi u srednju školu

   

Godišnji plan i program

       

Školski kurikulum

Priloženi dokumenti:
Skolski kurikulum 2017 2018.pdf

Raspored sati

Školsko zvono

Slikovni rezultat za school bell

Priloženi dokumenti:
Raspored zvona.pdf

Pravila u autobusu

Priloženi dokumenti:
Pravila u autobusu.pdf

Kalendar
« Travanj 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Pogledajmo...

GREETINGS FROM PRIMARY SCHOOL ZLATAR BISTRICA

https://www.youtube.com/watch?v=9HwCpSp41-M

Uključenost u projekte:

ZALOGAJČEK 2

ŠKOLSKA SHEMA

VRTIM ZDRAVI FILM

   

POTICANJE DAROVITOSTI 

 

ŠKOLE ZA AFRIKU

         

BALTAZAR 4

TRENING ŽIVOTNIH VJEŠTINA

    

ZDRAV ZA PET

I JA ŽELIM ČITATI

ČITAMO MI, U OBITELJI SVI

  

JUMICAR

 

"HRABRI ČUVARI"

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
5. i 6. razredi na izvanučioničkoj nastavi u Zagrebu
Autor: Jasenka Kuljak, 12. 4. 2018.

Za učenike 5. i 6. razreda organizirana je terenska nastava u Zagrebu 11. travnja 2018. Učenici su u pratnji razrednica Štefice Škrlec, Brankice Matijašec i učiteljice matematike posjetili Botanički vrt u kojem su razgledavali biljne vrste i Dječje kazalište Dubrava gdje su pogledali kazališnu predstavu „Poljubit ću je uskoro, možda“. Izvanučionička nastava bila je zanimljiva potičući učenike  na  usvajanje  novih  znanja i iskustva kao i proširivanja te provjeravanja već postojećih.


Botanički vrt posjeduje dokumentiranu zbirku živih biljaka koja služi znanstvenim istraživanjima, očuvanju biološke raznolikosti, obrazovanju i izložena je javnosti. Razgledavajući  Botanički  vrt, razvijali su ljubav prema biljnim vrstama. Kazališnau predstava „Poljubit ću je uskoro, možda“ nastala je prema istoimenom književnom predlošku. Učenici su prepoznavali te uspoređivali glavna obilježja i sastavnice umjetničkih dramskih ostvarenja te osnovne načine na koje su sadržaji stvarnoga ili izmišljenoga života obrađeni u dramskomu obliku i tako usustavili znanje o kazalištu. Razvijali su kritički odnos prema dramskomu stvaralaštvu te njegovali ljubav prema dramskoj umjetnosti. Nakon predstave razgovarali su s glumcima te sudjelovali na edukativnoj radionici o uvažavanju različitosti koju je vodila kazališna pedagoginja razvijajući pri tom pozitivne vještine u različitim životnim situacijama usmjeravajući ih na kulturno prihvatljive oblike ponašanja i toleranciju. 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju