preskoči na sadržaj

Osnovna škola Zlatar Bistrica

Login
Zaštita privatnosti

E-dnevnik

Godišnji plan i program

       

Školski kurikulum

Raspored sati

Vremenik pisanih provjera

Školska kuhinja

 

Školsko zvono

Priloženi dokumenti:
Raspored zvona.pdf

Pravila u autobusu

Priloženi dokumenti:
Pravila u autobusu.pdf

Kalendar
« Kolovoz 2019 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Pogledajmo...

GREETINGS FROM PRIMARY SCHOOL ZLATAR BISTRICA

DIGITALIZIRANA EKOSLOVARICA

https://issuu.com/ekoeko_

zlatarbistrica/docs/

ekoslovarica.pptx

Uključenost u projekte:

ZALOGAJČEK 2

ŠKOLSKA SHEMA

VRTIM ZDRAVI FILM

   

POTICANJE DAROVITOSTI 

 

ŠKOLE ZA AFRIKU

         

BALTAZAR 4

TRENING ŽIVOTNIH VJEŠTINA

    

ZDRAV ZA PET

I JA ŽELIM ČITATI

ČITAMO MI, U OBITELJI SVI

  

JUMICAR

 

"HRABRI ČUVARI"

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
O muzejima se uči, čita, gleda, sluša, igra i istražuje
Autor: Snježana Kovačević, 1. 2. 2019.

U povodu održavanja nacionalne manifestacije Noć muzeja 2019. koja se održava u petak 1. veljače, a čija je ovogodišnja tema Inovacije i digitalna budućnost u Osnovnoj školi Zlatar Bistrica provodile su se brojne obrazovne aktivnosti u kojima su učenici istraživali o muzejima, učili o njima na kreativan i inovativan način, čitali, služili se tehnologijom, tj. tabletima i QR kodovima, izrađivali plakate, u virtualnoj šetnji posjetili neke muzeje, slikali i crtali motive zagorskih dvoraca i muzeja te pisali literarne radove maštajući i opisujući svoje doživljaje iz muzeja. 


Učenje o muzejima osmišljeno je kao interdisciplinarna aktivnost jer su učenici razvijali cjeloživotne vještine kao što je grafomotorika, kreativni izričaj, suradničko učenje, digitalne kompetencije, snalaženje u radu s tabletima i digitalnim obrazovnim alatima, učili su o eSigurnosti i pravilima ponašanja na internetu te prilikom korištenja tableta u nastavi, kako stjecati znanja korištenjem različitih izvora usvajajući vještine informacijske pismenosti i dr. Također, učenici su ponovili svoje znanje o muzejima i dvorcima Hrvatskoga zagorja slaganjem slagalica s fotografijama Dvora Velikoga Tabora, Trakošćana, Starog sela Kumrovec, Muzeja seljačkih buna, Galerije Antuna Augustinčića ili pak Muzeja krapinskih neandertalaca te pričajući legende koje se vežu uz pojedine dvorce.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju